به :کلیه ی آموزشگاه های متوسطه دوره دومموضوع:مسابقه انشا نویسی با موضوع آتشبانان
سلام علیکم
با احترام، گروه ادبیات فارسی منطقه اسلام شهر در نظر دارد در راستای تجلیل از آتشبانان جان بر کف و بزرگداشت جان فشانی های آتشبانان ساختمان پلاسکو تهران، مسابقه انشایی با موضوعات مشخص شده ذیل برگزار نماید. لذا از دبیران محترم آموزشگاه ها خواهشمند است دو نمونه منتخب از انشای دانش آموزان را تا تاریخ 10/12/95 به گروه های آموزشی منطقه ارسال نمایند. قابل ذکر است که انشای دانش آموزان باید تایپ شده و در برگه A4 ارائه داده شود. همچنین به آثار برتر دانش آموزان جوایزی تعلق خواهد گرفت.
موضوع های مسابقه انشا نویسی:
1- اگر یک آتش نشان در پلاسکو بودم چه می کردم؟
2- نامه ای به فرزند آتش نشان شهید ساختمان پلاسکو
3- نامه ای به تماشاگران و تلفن همراه به دستان حاضر در مقابل ساختمان پلاسکو
4- اگر خانه همسایه مان آتش گرفت چه کار می کنم؟
5- چگونه فرهنگ کمک به حوادث غیر مترقبه را در کشورم بالا ببرم؟
گروه ادبیات منطقه اسلام شهر- جمیله موسوی
گروه ادبیات فارسی منطقه اسلام شهر...
ما را در سایت گروه ادبیات فارسی منطقه اسلام شهر دنبال میکنید
برچسب: اطلاعیه,شماره,ادبیات,مسابقه,انشا,نویسی,موضوع,آتشبانان, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:35